Informacje ogólne

SOSW Tczew

Stowarzyszenie na Rzecz Szkolnictwa Specjalnego
GRUNDTVIG A Crazy Tour Of Reason
Dnia 18 maja 2011 roku wylecieliśmy samolotem z lotniska w Gdańsku do Bolonii.
Po przyjeździe do Bolonii udaliśmy się do hotelu, w którym byliśmy zakwaterowani, a następnie wyruszyliśmy na spacer po uliczkach starej Bolonii. Zjedliśmy też wspaniałą kolację, w czasie której poznaliśmy prawdziwy smak spaghetti bolognese.
Kolejny dzień zaczął się dla nas spotkaniem ze wszystkimi uczestnikami projektu. W czasie tego spotkania mieliśmy możliwość zobaczenia prezentacji naszych placówek.
Po obiedzie odbyły się zajęcia teatralne, podczas których wspólnie ćwiczyliśmy ruch sceniczny, śmiechu było co nie miara. Rozradowani, ale i bardzo zmęczeni udaliśmy się na kolację.
Poranek 20 maja powitał nas piękną, słoneczną pogodą. Po śniadaniu wspólnie udaliśmy się na zwiedzanie zabytków Bolonii. Po południu braliśmy udział w zajęciach z wykonywania pacynek. Rezultaty naszej pracy były fenomenalne, a przedstawienie, które przygotowaliśmy z udziałem własnoręcznie wykonanych pacynek zasłużyło na owacje na stojąco.
Wieczorem przyjęliśmy zaproszenie do teatru. Nasi przyjaciele z Włoch przygotowali przepiękną sztuką opartą na motywach polskiej bajki.
Kolejny dzień upłynął nam w bardzo miłej atmosferze.
21 maja wszyscy udaliśmy się wycieczkę do parku krajobrazowego, gdzie podziwialiśmy przepiękne krajobrazy Włoch oraz niesamowitą roślinność. Po powrocie z wycieczki pożegnaliśmy się i wyruszyliśmy na zakup pamiątek z naszego pobytu w Bolonii.
Następnego ranka mieliśmy wrócić do domu, jednak z powodu odwołania lotu nasz pobyt troszkę się przedłużył. Jednak miłe wspomnienia na zawsze zostaną w naszej pamięci.
To był naprawdę cudowny tydzień DZIĘKUJEMY.
  • Zdjęcie: snrss_05_11_bolonia1.jpg
  • Zdjęcie: snrss_05_11_bolonia9.jpg
30 06 2011 by MMR

strona główna | BIP | zamówienia publiczne | linki | kontakt - dane adresowe
ośrodek | przedszkole | szkoła podstawowa | gimnazjum | SSPdP | ZSZ | stowarzyszenie